Informatie

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen
Welke betaalmethodes accepteren jullie? Bij ons betaal je veilig en snel via o.a. iDEAL en Bancontact.
 
Kan ik mijn bestelling ook ophalen? Ja, ophalen is mogelijk. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor “Ophalen”. Je ontvangt bericht zodra je bestelling klaar staat. 
 
Kan ik ook telefonisch bestellen? Ja, dat kan. Zie de Contact pagina voor ons telefoonnummer. Hier kun je ook naar WhatsAppen. 
 
Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Na je bestelling ontvang je een bevestiging en gaan wij direct aan de slag.

 
Verzenden & Bezorging
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden? Vóór 16:30 besteld en bij ons op voorraad wordt je bestelling dezelfde werkdag verzonden. Artikelen op voorraad bij 1 van onze leveranciers worden in de meeste gevallen de volgende werkdag verzonden. 
 
Wat zijn de verzendkosten?

Deze zijn tijdens het afrekenen zichtbaar. Voor zware/grote onderdelen kan een toeslag gelden.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je ontvangt een Track & Trace-link zodra het pakket is verwerkt door de vervoerder.

 
Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Maak foto’s en neem binnen 24 uur contact met ons op.

 

Garantie, Retour & Statiegeld

Welke garantie geven jullie? Wij geven standaard 1 jaar garantie op alle onderdelen.
 
Kan ik een onderdeel retourneren?

Ja, binnen een termijn van 14 dagen en indien ongebruikt en in originele verpakking.

 
Hoe werkt statiegeld?

Bepaalde onderdelen hebben een restwaarde voor de fabrikant (denk aan gereviseerde onderdelen). Hierdoor betaal je statiegeld bovenop het aankoopbedrag. Dit krijg je terug na retour sturen van het oude onderdeel.

 

Productinformatie

Hoe weet ik of een onderdeel past?

Via het kenteken wordt zoeken makkelijker gemaakt. Echter kunnen voertuiggegevens soms afwijken. Daarom vragen wij het kenteken of chassisnummer bij afrekenen zodat wij dit controleren vóór verzending. 
 
Kunnen jullie mij helpen met het vinden naar het juiste onderdeel? Zeker, neem graag even contact met ons op zodat wij je kunnen helpen vóór dat je een bestelling plaatst.
Klantenservice
Hoe kan ik contact opnemen?

Telefonisch, WhatsApp, e-mail of via het contactformulier.

 
Wat zijn jullie openingstijden?

Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00
Bestellen kan 24/7 via onze webshop.